Κυριακή 9 Αυγούστου 2009

μερες..




Οι μερες περνούν, και όσο περνούν αυτές τόσο εγώ βυθίζομαι στις σκέψεις..άραγε με την νέα χρονιά θα τα καταφέρω; ή θα ναι και αυτη μια απο τις πολλές που εχω ζήσει..;;

Οχι δεν ζω.. αναπνέω μόνο..
οι ώρες κυλάνε με γρήγορους ρυθμούς.καλά λέγανε πως η ζωή είναι σύντομη, σε λιγότερο
απο ένα μήνα πιάνω τα 16... αχ.. πόσο τα περίμενα αυτά τα 16..
τόρα είναι μπροστά στα μάτια μου, να με χαιρετάνε και να μου λένε πως θα περάσουν
κι αυτά.
θα περάσουν;
Ναι βρε γιατί ρωτάς;..μου λέει η φίλη μου η σεινηδηση.
μπα τίποτα.. ετσι ρώτησα..


.


.


.


.


για την νέα σχολική και βασανιστική χρονιά που με περιμένει και φέτος θα ήθελα
να κάνω μια ευχή...
μακάρι να περάσει ήρεμα με πολλές επυτιχίες σε όλους τους τομείς και χωρίς υστερίες
και ας ελπίσουμε φέτος να ...ωριμάσουμε επιτέλους..



καλή μου τύχη!